9 טיפים שיעשו לך סדר בארון החורף

החורף הגיע! והמון לקוחות שואלות אותי מה הן צריכות שיהיה להן בארון? איך הן נערכות לחורף?
אז מה אנחנו חייבות שיהיה לנו בארון החורף שלנו? הנה רשימה מדוייקת. מוזמנת לבדוק ולסמן V
1. חולצה לבנה מכופתרת קלאסית, שתוכלי לשלב אותה עם ג’קט וצעיף או לשים מעליה סריג ולהשאיר את הצווארון הלבן שיבצבץ מלמעלה. כדאי שהחולצה תהיה מבד נופל ונשפך ולא מבד מתקמט שנצמד אל הגוף.
2. סריג יפה עם מפתח עגול שתוכלי לשים מעל החולצה הלבנה שבסעיף 1 רצוי שהסריג יהיה בגוון שיחמיא לך לעור הפנים.
3. ג’קט ג’ינס או חולצת ג’ינס שתוכלי לשים כעליונית כשקריר בבוקר.
4. ג’קט שחור. מי שעוקבת אחריי בטח שמה לב שדיברתי הרבה על ג’קט שחור כפריט חובה בארון. הג’קט צריך להיות מותאם לסגנון הלבוש שלך, דמוי עור או מחוייט קלאסי, קרדיגן, העיקר שתהיה לך עליונית שחורה בארון.
5. המשבצות הן המגה-טרנד של החורף הקרוב. אמצי לפחות פריט משובץ אחד למלתחה שלך. זה יכול להיות מגף משובץ, ג’קט משובץ אפור ושיקי, מכנסיים משובצות או חצאית עפרון משובצת. מומלץ לשלב את הפריט המשובץ עם פריט בייסיק חלק כמו חולצה לבנה או גולף שחור.
6. מגפיים שחורים. כל אחת צריכה מגפיים שחורים שיהיו כמובן בהתאם לסגנון לבוש שלך. מגפיים מעור, או עם ניטים, מגף גבוה עד הברך או עד הקרסול או מגפון קצר. בכל מקרה, מגפיים שחורים יתאימו לך לכל ההופעות הכהות בחורף ותוכלי לשלב אותם עם צבעים כמו אפור/שחור/בורדו/סגול.
7. את חייבת סניקרס לבנות. גם אם את נמוכה. שלבי סניקרס לבנות עם מכנס בהיר כדי ליצור אשליה של אורך או עם שמלה, ללוק קליל ומגניב.
8. בגיזרת האקססוריז, מומלץ שיהיה לך לפחות צעיף אחד מהמם שיהיה בצבעים ניטרליים כדי שתוכלי לשלב אותו עם כמה שיותר לוקים, כמו צעיף שחור-לבן, אפור-לבן, כחול-לבן (שישתלב יפה עם ג’ינס כחול)
9. טיפ אחרון לסיום, גם אם אפור וקודר בחוץ, אל תתפתי ללבוש רק שחור. לבשי צבעים שמחים וצבעוניים, שיכניסו לך שמש ושמחה ללב.

מרגישה שאת צריכה את העזרה שלי?
מוזמנת להרים לי טלפון
לינוי סולומון – סטייליסטית אישית
0523-668-250

Leave a Comment